JVAB vinnare av Sweden’s Best Managed Companies
Vi växer så det knakar och nu söker vi en driven person att fortsätta växa med. Vi erbjuder ett kul arbetsklimat med en stark lagkänsla i en trivsam miljö.
Tjänsten innefattar:
Lön: löneregistrering, uppdatering av personalregister, kort- och fullmaktshantering, löpande personaladministration
Ekonomi: löpande leverantörsreskontra, kontorsansvar
För att lyckas i rollen trivs du med att arbeta tillsammans med andra, du tar initiativ och arbetar prestigelöst med olika administrativa arbetsuppgifter. Du är noggrann och tar eget ansvar. Du har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter och för att lära dig nya saker.
Stor vikt kommer att läggas på social förmåga och samarbetsvillighet då arbetet innebär omfattande kommunikation såväl internt som externt.
Utbildning och erfarenhet: Gymnasieekonom eller motsvarande samt minst två års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent.
Kunskapskrav: Officepaketet, Hogia lön Plus, flytande svenska i tal och skrift, god engelska
Meriterande kunskaper: Medius, Visma samt Hogia Personal
Önskvärda personlighetsdrag: Serviceinriktad, flexibel, noggrann, strukturerad och samarbetsorienterad.
Tjänsten är på 100%, varav lön 50% och ekonomi 50%
Startdatum snarast möjligt.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst varav 6 månaders provanställning.
Placering på huvudkontoret i Järfälla.
Arbetstid 40h/v.
Företaget har kollektivavtal enligt Byggföretagens tjänstemannaavtal.
Välkommen att ansöka med ett personligt brev och CV till ansokan@jvab.se, urval sker löpande.