Fantastiskt glada kunder – igen!
Ska man bli bäst, som vår vision tar avstamp mot, så är målet gladast kunder av alla. Då är det extra glädjande att konstatera ständiga förbättringar inom samtliga områden sedan våra mätningar startade för sex år sedan. Det ger oss ett kvitto på att vi jobbar med rätt fokus när vi utvecklar vårt arbetssätt. Vårt totala NKI* höjs till 4,36 och rekommendationsviljan från våra kunder är hela 4,68 av fem möjliga.
Våra kunder tycker det är avgörande att ett företag som oss är ärliga, leveranssäkra, har hög kompetens och bygger med kvalitet. Samtliga dessa områden får väldigt höga betyg. Det som sticker ut lite extra positivt är när våra kunder bedömer vår ärlighet till hela 4,64 av fem möjliga och kompetens och skicklighet hos våra medarbetare till 4,44.
Vi jobbar dock vidare efter devisen – varje dag lite bättre. Så fokus framåt är det som våra kunder tycker vi kan utveckla ytterligare. Trots att betygen förbättrats, även inom dessa områden, så är vi inte nöjda – vi ska nämligen bli bäst på ekonomisk styrning samt planering i våra projekt. Det blir fokus framåt och det tackar vi våra kunder för!
*JVABs Nöjd Kund Index har tagits fram av företaget Tradewell via djupintervjuer av JVABs kunder. Tradewell, med över 20 års erfarenhet av liknande undersökningar, menar att JVABs resultat är i topp 10 % av alla deras genomförda undersökningar.